Veelgestelde vragen
Vind hier snel antwoorden op jouw vragen.
Veelgestelde vragen
Bij slecht weer kan een reservering tot 24 uur voor vertrek kosteloos worden verplaatst naar een andere tijd of datum. Onder slecht weer wordt verstaan hevige regenval, storm en onweer. Neem hiervoor contact op via de mail of telefonisch.
In bad weather, a reservation can be moved to another time or date free of charge up to 24 hours before departure. Bad weather means heavy rainfall, storms and thunder. Please contact us by email or telephone.
Ja, je kan rondom de straten van de opstaplocatie parkeren. Betaald parkeren geldt vanaf 20:00, waarvan het eerste uur gratis. Parkeren op het bedrijventerrein zelf is verboden.
Yes, you can park around the streets of the boarding location. Paid parking applies from 8:00 PM, the first hour of which is free. Parking on the business park itself is prohibited.
Ja, het is toegestaan om een hond aan boord mee te nemen. Het is verplicht het hondenpakket toe te voegen aan uw boeking als u uw hond meeneemt in verband met extra schoonmaakwerk.
Yes, it is allowed to take a dog on board. It is mandatory to add the dog package to your booking if you bring your dog due to extra cleaning work.
Nee, ter plaatse komen er geen kosten meer bij. Brandstof is inbegrepen.
No, there will be no additional costs on site. Fuel is included.
Om met onze boten te kunnen varen, heb je geen vaarbewijs nodig. Vooraf krijg je uiteraard een korte instructie.
You don’t need a boating license to sail our boats. You will of course receive a short instruction in advance.